Alla inlägg under maj 2012

Av nathalie olsson - 19 maj 2012 16:45

heeej förlåt att jag inte har bloggat på ett bra tag men iaf ja de har inte hänt så mke bland annat så har de varit lite dåligt me massa saker om min kompis men de tänker jag inte gå in på. Men igår så va jag med Jossan, Adam, Rasmus, Linus, Joel, Martin och imon blir de att va med Elin, Adam och Rasmus kanske för ska sova hos min moster imon för på ¨måndag morgon så ska min klass och jag till kalmar vi ska samlas tio i sju på morgonen och bussen går till bärga klockan fem över sju och sen ska vi va där hela dagen och gå på stan och museum och sen är vi hemma klockan kvart över fyra blir en hel dag men vi missar ju 9:ans utklädnings dag :( tråkigt nog så kunde vi inte ställa in våran resa till kalmar och 9:orna kunde inte ställa in sin utklädningsdag. Men hare bra så länge vet att de blev ett kort inlägg förlåt blir mer nån annan dag.


Pusshej / Natte <3  

Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards