Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Julavslutnings vecka?

Av nathalie olsson - 15 december 2013 10:34

Heej nu är det inte långt kvar till julavslutningen på fredag. Nu i veckan så blir det roliga dagar , imon så är det inte många lektioner då har vi bara två lektioner för vi ska va nån annanstans till kvart över tio sen börjar vi vid tio över tolv. Tisdag blir det ngr lektioner sen vid tio så blir det gs konsert och sen efter det nån lektion sen slut. Onsdag har vi sovmorgon till tio för då ska vi ta buss till berga och från berga ska vi åka till Kalmar och sen gå på museumet och sen så får vi göra va vill efter och sen kommer vi hem vid fem över sex på kvällen. Torsdag så är det SAS konsert och kolla på det sen blir det väl nån lektion. Fredag då är det julavslutning och då ska jag va med mina brudar och fira det i skolan. Vi alla ska ha klänning tror jag iaf , jag ska ha en blå klänning och den är lång där bak och kort där fram och så ska jag ha mina Jeffrey campbell skor och min ena kompis ska ha nån svart kjol som är lång och genomskilig. Och mina andra kompisar ska ha kjol elr klänning. Så ser denna vecka ut

Pusshej / Nathalie.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie olsson - 21 januari 2016 11:53


Jahoopp nu sitter man i skolan och är uttråkad och gör inte ett skit, vill bara hem och sova. Men som sagt mamma jobbar idag och jag åker med henne hem ikväll. Jag kan ta bussen hem men jag är för lat för att gå från busshållsplatsen och hem när de ä...

Av nathalie olsson - 30 augusti 2015 19:07

Heej skolan har börjat och de går bra förutom att jag inte tycker om lärarna så mycket, men en sak jag tycker är roligt är att jag har mina kompisar i min klass oxå. ...

Av nathalie olsson - 5 maj 2015 20:32


Heej länge sen sist jag var inne, funderar på att ta bort bloggen har ingen aning om varför jag har kvar den när jag knappt skriver. Men jag tycker om att skriva av mig när jag känner för att. Matte nationella imon då uscha, känns som om de kommer gå...

Av nathalie olsson - 12 juli 2014 04:34

Heej, det var ett tag sen jag bloggade sen sist. Jag vet att jag inte är speciellt duktig på att uppdatera men ibland så har jag ingen ork, det har bara hänt så jävla mycket saker. Fast sommarn är bra och sommarlovet oxå, latitud är över det har vari...

Av nathalie olsson - 24 maj 2014 23:52

Snart sommarlov, kommer bli fett skönt men kommer ändå kännas konstig att splittras igen från mina underbara vänner, men under detta år har vi haft det grymt roligt, minnen om ngt t.ex Kalmar innan jullovet sen nu så var vi i växsjö och alla andra re...

Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards