Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Gymnasiet och Annat :)

Av nathalie olsson - 28 september 2013 21:18

Sommarlovet ägde för det första, i börja av sommarlovet så slappade jag bara sen drog jag och familjen till öland, böda camping och campade i en vecka de var riktigt gutt och under tiden som vi var där så satt vi nere vid stranden och mina småbröder badade och sen åkte min äldsta lillebror fyrhjuling vid lekparken , varje dag vid halv tolv och han var förstås super glad och sen så åkte både Hugo och Lucas brandbil där haha massa roliga aktiviter , jag var för det mesta med min kompis och vi köpte godis och chillade lite och hade de trevligt. Dagen innan vi åkte hem så åkte mina bröder och mina föräldrar go cart och jag var ju inte den bästa att filma hahah , var rätt trött så det blev inte den bästa inspelningen. När vi kom hem så packade jag upp och la mig i sängen och kollade på en film och sen så var det bara ngr dagar kvar till hamnfestivalen och jag slappade dom dagarna fram tills fredan på hamnfestivalen för då sov jag hos min kompis och vi såg Trofast och han var super duktigt , verkligen den bästa rapparen någonsin. Tummen upp för att han är så bra och när vi hade kommit hem till min kompis så la jag upp en bild på min instagram på Trofast och jag blev överlycklig för att han gillade och kommenterade min bild. Och dagen efter så la jag til han på Facebook och han accepterade förfrågan och snacka om att jag blev ännu mer glad, sen umgicks jag med vänner i veckan efter och sen var det att åka till kalmar helgen efter och gå på kalmar stadsfest och det var super roligt var där med mina vänner och hade de grymt roligt såg när Eric Saade och Trofast uppträde och dom var grymt duktiga. Jag och Eve skulle sova med min familj hos min mammas kusin och vi skulle med bussen men då fungerade inte den där jäkla korautomaten på bussen blev ngt fel så då sa busschaffören åt oss att gå till den gröna automaten och köpa två enkel biljetter och då skulle vi göra det men det fungerade inte heller så då sa vi att vi inte skulle med bussen och så ringde vi min pappa och min kusin, och vi fick vänta minst en timme innan dom kom och hämtade oss och sen tog det ju iaf ett bra tag att komma hem oxå till dom så klockan var ju halv två på natten när vi kom hem till dom och det var ju lyckat bara att byta om till pyjamas och sova och så fort jag la mig ner på kudden så somnade jag. Dagen efter åt vi frukost och sen åkte vi hem och lämnade Eve först och sen åkte vi hem. och sen så dom sista veckorna innan skolan började så har jag bara umgåtts med vänner och slappat och dagen innan skolan skulle börja så kunde jag inte sova för jag var så nervös att börja gymnasiet men redan första dagen så blev jag kompis med Malin i min klass och sen dagen efter så hade vi en typ uppgift med klassen att tävla om att få gå in gratis på la scala och då blev vi vönner med Madde och Diellza och vi hade det super roligt den dagen sen har bara skolan flytit på som vanligt det är mke roligare att gå på gymnasiet än på högstadiet och ha praktik och vara inne i skolan 3 dagar i veckan är bra oxå slipper jag gå 5 dagar. Går Intruduktionspogrammet för måste jobba upp den förbannade mattematiken som jag hatar bläää , just nu så sitter jag och lyssnar på musik och bloggar lite och nu på måndag så är det fotodags med klassen och ta kort på sig själv och som vanligt lär jag bli as ful på korten. Sen direkt efter så är det att gå till fältarna på Åsaskolan och äta frukost och bara och sitta och prata i en grupp och det är vi tjejer i kalssen som ska dit förut har det varit en kill grupp men nu blir det en tjej grupp , och detta ska vi göra 7 måndagar i rad och det ska faktiskt bli roligt och sen får vi se hur det blir med skolan sen. Nu fick ni ett långt inlägg men har inte bloggat på ett tag så ville ge er ett långt nu så 


Puss hej / Natte<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie olsson - 21 januari 2016 11:53


Jahoopp nu sitter man i skolan och är uttråkad och gör inte ett skit, vill bara hem och sova. Men som sagt mamma jobbar idag och jag åker med henne hem ikväll. Jag kan ta bussen hem men jag är för lat för att gå från busshållsplatsen och hem när de ä...

Av nathalie olsson - 30 augusti 2015 19:07

Heej skolan har börjat och de går bra förutom att jag inte tycker om lärarna så mycket, men en sak jag tycker är roligt är att jag har mina kompisar i min klass oxå. ...

Av nathalie olsson - 5 maj 2015 20:32


Heej länge sen sist jag var inne, funderar på att ta bort bloggen har ingen aning om varför jag har kvar den när jag knappt skriver. Men jag tycker om att skriva av mig när jag känner för att. Matte nationella imon då uscha, känns som om de kommer gå...

Av nathalie olsson - 12 juli 2014 04:34

Heej, det var ett tag sen jag bloggade sen sist. Jag vet att jag inte är speciellt duktig på att uppdatera men ibland så har jag ingen ork, det har bara hänt så jävla mycket saker. Fast sommarn är bra och sommarlovet oxå, latitud är över det har vari...

Av nathalie olsson - 24 maj 2014 23:52

Snart sommarlov, kommer bli fett skönt men kommer ändå kännas konstig att splittras igen från mina underbara vänner, men under detta år har vi haft det grymt roligt, minnen om ngt t.ex Kalmar innan jullovet sen nu så var vi i växsjö och alla andra re...

Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards