Alla inlägg under november 2013

Av nathalie olsson - 28 november 2013 17:16

Heej idag har jag inte gjort så mke förutom skolan och det är sjukt långtråkigt och segt. Just nu lyssnar jag på one directions nya låtar som är med på albumet Midnight Memories , älskar alla låtar omg , sen senare ska jag se ettan av hunger games och det ska väl bli roligt länge sen jag såg ettan. Snart är det jul omg kan inte tro det snart jul lov och julafton och nyår. Hoppas det nya året bli dubbel så bra som detta år för det har varit tråkigt / roligt ändå.

Puss hej / Nathalie.

Av nathalie olsson - 3 november 2013 11:13

Hallå på Er , sista dagen på höstlovet idag då, men vi kan ju ta det från början av lovet men iaf förra veckan så var jag sjuk från tisdagen till lördag och va både förkyld och täpp i näsan och hade feber och lite annat , sen efter det så sov jag hemma söndan , måndag och tisdag sov jag hos
Min moster och vi började kolla på en serie som heter son of anarchy as bra så den som jag gillar serie med motorcykel gäng åh sånt borde se den det finns 6 säsonger och jag och min moster är redan på säsong 4 avsnitt 12 och det är sjukt spännande och jag har knappt sovit ngt alls vart uppe typ till halv fem varje dag för att man såg serien haha , sen torsdagen så sov jag fortfarande hos min
Moster och senare på kvällen så va jag på bio med mina bästisar , halloweenbio. Insidious: chapter 2 as bra men äcklig var den så kom hem till min moster typ halv två på natten och min kompis sov oxå med
Mig hos min moster och fredag så sov min moster hos mig och igår gjorde jag inte så mke och idag ska jag sova i stan hos min moster. Skola imon längtar faktiskt att få komma tbx till mina fina vänner som jag saknar så mke

Pusshej/ Natte.

Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards