Alla inlägg under oktober 2013

Av nathalie olsson - 7 oktober 2013 18:38

heej idag så var det inte så mke i skolan förutom bara att vi slutade efter engelskan idag för läraren var sjuk som vi har i entreprenörskapet , det var sjukt roligt idag oxå för att innan lunch så började jag och mina kompisar snacka om vi gock in i stolpar nångång när vi var mindre och självklart så skulle jag ha sån otur att efter lunchen så var jag typ två cm ifrån att slå huvet rakt in i stolpen i skolan haha. I helgen har jag inte gjort så mke bara tatt de lungt och kollat på min serie ja bra dagar. Nästa vecka på torsdag blir det att gå me klassen på en redig rättegång , ska bli spännande men både sjukt läskigt och nervöst , har aldrig varit med på en riktig rättegång förut så. Ibland måste man våga ta det stora klivet i livet och bara skita i alla och göra det du vill så just nu fokuserar jag bara på att leva mitt liv och skita i idioter som inte har ngt liv och försöker förstöra för andra.


puss hej / Natte

  



Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards