Alla inlägg under januari 2014

Av nathalie olsson - 7 januari 2014 23:58

Heej på jul lovet har jag inte gjort så jätte mycket förutom att jag sov lite första dagen när jag kom hem och sen så slappade jag bara fram till dagen då julafton var och jag fick jätte fina julklappar , jag fick tofflor , pyjamas , smink , nessesär , underkläder , väska all star , hörlurar , Victoria secret perfymer och IPhone 5s och jag blev så glad att jag fick en ny mobil med guld på baksidan och sen så fick jag pennor av min moster för det var det jag behövde oxå. Sen så var det bara att ta det lungt fram till Nyårsafton och det firade jag med mina bästa vänner Evelina , Moa och Emilia och det var sjukt roligt. Vi körde just dance , Mario cart , Singstar och sen åt vi tacos och hade sjukt mysig och vid tolvslaget så drack vi champagne och ropade in det nya året och fram tills idag har jag bara umgåtts med kompisar och kollat på film och idag sover jag hos min moster och imon är det skola. Längtar faktiskt att komma tillbak till gymnasiet och bara chilla med mina vänner på lektionerna och rasterna. Mycket roligare att gå på oscarsgymnasiet nu än va det var innan för jag blev retad på min gammla skola för att jag var kortast i klassen och pga andra skäl som jag inte vill gå in på. Så imon blir det att va med en kompis efter första skoldagen och det kommer bli sjukt roligt , vi har inte varit på ett väldigt bra tag så vi hörs :)

Pusshej / Nathalie!

Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards