Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

FuckThis ?

Av nathalie olsson - 15 mars 2014 19:13

Heej länge sen jag blogga , hänt mycket sen sist men allt är grymt nu för tiden , tiden bara flyger iväg känns det som , går redan på gymnasiet. Bättre än den förra äckliga skolan där jag blev mobbad så är glad att jag har träffat dom underbara och bästa vännerna nu när jag började på Oscarsgymnasiet. Längtar som bara den till sommarlovet och då ska jag fan chilla och sen festa med mina vänner förhoppningsvis, skolavslutningen hoppas jag blir sjukt bra för efter det kommer mina vänner börja i en annan skola så det kommer bli lite sorgligt men men man har ju mobilen så man kan hålla kontakten. Asså längtar till nästa år då jag blir 18 år , då hoppas jag att jah ska festa. Skiter fullständigt i killar nu bättre att va singel för man blir bara sårad och jag har lust att inte bli sårad längre så. Musiken älskar jag kan ligga i timmar i sängen och bara lyssna på olika låtar och då menar jag verkligen att jag lyssnar på en låt om åh om igen haha. Hoppas sommarlovet blir bra och latitud och hamnfestivalen m.m , önskar att man haft en pojkvän men vafan man ska ju leva livet och skita i allt dåligt och bara ha roligt elr? Jag säger FuckThis! Och bara ha roligt yeah.?

/Nathalie!?

Jag och Madde ?

Jag och Malin ?

Och detta är min fina vän Diellza ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nathalie olsson - 21 januari 2016 11:53


Jahoopp nu sitter man i skolan och är uttråkad och gör inte ett skit, vill bara hem och sova. Men som sagt mamma jobbar idag och jag åker med henne hem ikväll. Jag kan ta bussen hem men jag är för lat för att gå från busshållsplatsen och hem när de ä...

Av nathalie olsson - 30 augusti 2015 19:07

Heej skolan har börjat och de går bra förutom att jag inte tycker om lärarna så mycket, men en sak jag tycker är roligt är att jag har mina kompisar i min klass oxå. ...

Av nathalie olsson - 5 maj 2015 20:32


Heej länge sen sist jag var inne, funderar på att ta bort bloggen har ingen aning om varför jag har kvar den när jag knappt skriver. Men jag tycker om att skriva av mig när jag känner för att. Matte nationella imon då uscha, känns som om de kommer gå...

Av nathalie olsson - 12 juli 2014 04:34

Heej, det var ett tag sen jag bloggade sen sist. Jag vet att jag inte är speciellt duktig på att uppdatera men ibland så har jag ingen ork, det har bara hänt så jävla mycket saker. Fast sommarn är bra och sommarlovet oxå, latitud är över det har vari...

Av nathalie olsson - 24 maj 2014 23:52

Snart sommarlov, kommer bli fett skönt men kommer ändå kännas konstig att splittras igen från mina underbara vänner, men under detta år har vi haft det grymt roligt, minnen om ngt t.ex Kalmar innan jullovet sen nu så var vi i växsjö och alla andra re...

Presentation

Hesan dett är min blogg och jag är en tjej född 1997.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken årstid är bäst?
 vinter
 vår
 sommar
 höst

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards